Job Number 23088860
Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location The St. Regis Mardavall Mallorca Resort, Carretera Palma-Andratx 19, Palma de Mallorca, Baleares, Spain VIEW ON MAP
Schedule Full-Time
Located Remotely? N
Relocation? N
Position Type Non-Management
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
The St. Regis brand first established luxury hospitality more than 110 years ago, with the opening of the St. Regis New York. From the moment John Jacob Astor IV opened the doors of his Beaux-Arts masterpiece on New York’s Fifth Avenue, St. Regis has stood as a symbol of uncompromising elegance and bespoke service. Today, with more than 40 of the best addresses around the world, St. Regis is a place where trends are born, boundaries are broken and guests can simply live exquisite. We invite you to explore careers at St. Regis.
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Job Category Rooms & Guest Services Operations
Location The St. Regis Mardavall Mallorca Resort, Carretera Palma-Andratx 19, Palma de Mallorca, Baleares, Spain VIEW ON MAP
Schedule Full-Time
Located Remotely? N
Relocation? N
Position Type Non-Management
MISIÓN
Es la persona encargada de realizar de manera cualificada, con iniciativa y responsabilidad
el servicio telefónico, tanto para clientes internos como externos, en conexión con
el departamento de recepción y todas las tareas relacionadas con ello.
FUNCIONES ESENCIALES
•Ejecutar las labores de atención al cliente través del teléfono
•Realizar las operaciones de fax, correo electrónico y demás servicios de atención al cliente
•Recibir, tramitar, dirigir y coordinar las peticiones, deseos y reclamaciones de los clientes a los servicios correspondientes.
•Realizar las gestiones de los objetos perdidos, así como las gestiones de envíos (DHL, Correos…)
•Preparar el “Daily Newsletter” para los clientes en cooperación con todos los otros departamentos
•Preparar el “Daily Engagement” para los empleados en cooperación con RRHH y los otros departamentos
•Preparar diariamente la información de amenities del programa “ Family Traditions”
•Gestionar todas las informaciones vía el programa EMPOWER
•Registro y mantenimiento de partes de reparación entregados al departamento de Servicio Técnico y otros departamentos
•Mantener un orden en el Back Office
FUNCIONES DE APOYO
•Realizar llamadas despertador según estándar St. Regis
•Apoyar la recepción acompañando los clientes a su habitación
•Colaborar con los compañeros de Front Office, Guest Services y los mayordomos en tareas diarias
•Seguimiento de quejas y peticiones especiales realizadas telefónicamente por clientes.
HABILIDADES, FORMACIÓN Y EXPERIENCIA
•FP / Diplomatura de Turismo o similar
•Idiomas: alto nivel de Castellano, Inglés y/o Alemán
•Excelentes habilidades de comunicación oral y escrita
•Orientación al cliente
•Se valorará experiencia mín. 1 año como Ayte. de recepción (o en puesto similar)
The St. Regis brand first established luxury hospitality more than 110 years ago, with the opening of the St. Regis New York. From the moment John Jacob Astor IV opened the doors of his Beaux-Arts masterpiece on New York’s Fifth Avenue, St. Regis has stood as a symbol of uncompromising elegance and bespoke service. Today, with more than 40 of the best addresses around the world, St. Regis is a place where trends are born, boundaries are broken and guests can simply live exquisite. We invite you to explore careers at St. Regis.